Czas się znów przedstawić – ZETO-RZESZÓW – polski dostawca technologii informatycznych

Czasy, w których żyjemy, skłaniają do refleksji i jednocześnie szybkiego działania. Zmiany na polu informatyzacji są dynamiczne. Szybciej podejmujemy decyzje związanie z cyfryzacją własnych firm czy jednostek administracji publicznej – urzędów i szkół.  

Stało się to koniecznością wywołaną przez koronawirusa (COVID-19) i wprowadzonymi ograniczeniami, które są obecnie luzowane. Dlatego coraz częściej zadajemy sobie pytania tj. komu zaufać?, kogo wybrać?, komu pomóc? 

My też to robimy jako Polska, lokalna firma informatyczna. Dlatego nasza oferta jest oparta na polskich producentach oprogramowania czy sprzętu komputerowego.  

Dużo mówi się o nadchodzącym kryzysie. Wiemy, że będzie – w niektórych branżach już się rozpoczął. Natomiast jego rozmiar i skutki są dziś nie do przewidzenia. Pytania typu: Jak długo potrwa? Co to oznacza dla mnie? Czy jestem na niego przygotowany? Co muszę obecnie zrobić? – są czymś naturalnym. 

Aby pomóc sobie wzajemnie zaczynamy coraz bardziej ufać własnym lokalnym przedsiębiorcom. Rozglądamy się dookoła, poszukując ich usług czy produktów – tak chcemy pomóc im i sobie. Mówi się, że „popieramy swoich” – ja ciebie, a ty mnie. Sprawdzamy dokładniej potencjalnego oferenta, z którym chcemy współpracować. Cena, jakość, terminowość, gwarancje nadal są ważne, ale teraz dochodzi aspekt lokalności.  

Coraz częściej swoje pierwsze poszukiwania zawężamy do miejscowości, w której żyjemy i prowadzimy działalność. Odkrywamy, że blisko nas są firmy, których nie dostrzegaliśmy lub nie znaliśmy ich pełnej oferty wcześniej. A ona odpowiada na wszystkie nasze obecne potrzeby. Więc dlaczego by nie skierować swoich zapytań właśnie do nich.  

Krótko o nas – chwila wspomnień 

1 lipca 1966 roku władze państwa polskiego powołały do życia Zakład Elektronicznej Techniki Obliczeniowej (ZETO) w Rzeszowie. Tak zaczęliśmy swoją przygodę z komputeryzacją (obecnie mówimy informatyzacją lub cyfryzacją) regionu południowo-wschodniej polski.

Zaczęliśmy od obliczeń związanych z optymalizacją kosztów przewozu cegły z 55 cegielni do 189 odbiorców. Było to nasze pierwsze zlecenie i usługa wykonana dla Rzeszowskiej Centrali Materiałów Budowlanych – największym naszym zleceniem było i jest prowadzenie obliczeń dla kilku placówek ZUS.

Pierwszym komputerem, który używaliśmy, była Odra 1013 – (prędkość pracy 1400 operacji na sekundę i pamięć 8000 słów) – na owe czasy w Polsce był to jeden z najnowocześniejszych komputerów.  W roku 1974 otworzyliśmy Ośrodek terenowy w Krośnie, a w 1977 roku w Przemyślu. Prywatyzacja firmy oraz przekształcenie w spółkę z o.o. nastąpiło 1 lutego 1992 roku.  

W latach 90 nastąpiło gwałtowne przyśpieszenie informatyzacji firm i urzędów. Pierwszym etapem było wyposażanie ich w komputery osobiste (PC), instalowanie oprogramowania i budowa pierwszych sieci teleinformatycznych. Na każdym etapie zachodzących procesów informatyzacji byliśmy obecni i stanowiliśmy pierwszą linię wsparcia. Do dziś – najstarsi pracownicy to pamiętają – że wówczas klienci o nas mówili, że do ZETO przychodzi się nie tylko po sprzęt, ale i po wiedzę.

Tak zostało do dziś. 

Czym się zajmujemy na co dzień? 

Dostarczamy rozwiązania technologiczne dla firm i instytucji. Jedną z głównych dziedzin naszej działalności jest wdrażanie i integracja systemów klasy ERP przeznaczonych dla sektora MŚP. Wykonujemy kompleksową usługę obejmującą analizę przedwdrożeniową, wdrożenie, opiekę serwisową oraz doposażamy środowisko pracy w serwery i komputery. Dodatkowo instalujemy niezbędny sprzęt, oprogramowanie operacyjne i aplikacje biurowe.

Jednocześnie specjalizujemy się w projektowaniu i produkcji dedykowanego oprogramowania oraz aplikacji na zamówienie. Wdrażamy w sposób systemowy zaprojektowane i wytworzone rozwiązania. Serwisujemy je i czuwamy nad ich eksploatacją, prowadząc stałe prace rozbudowy ich funkcjonalności. Jako odpowiedzialna spółka dbamy o jakość wytwarzanych produktów i oferowanych usług, dlatego od wielu lat poddajemy się certyfikacji ISO. Dowodem jest wdrożony System Zarządzania Jakością zgodny z normą PN-EN ISO 9001:2015-10 oraz System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji zgodny z normą PN-ISO/IEC 27001:2014-12. 

Projektujemy, tworzymy, wdrażamy i integrujemy rozwiązania stacjonarne, mobilne wykorzystując zalety technologii chmur obliczeniowych. Posiadamy własne datacenter (profesjonalną serwerownię), w której jesteśmy w stanie realizować proste, jaki i skomplikowane zadania. Dzięki niej  działają strony www naszych klientów czy wręcz całe firmy, których oprogramowanie i kluczowe aplikacje funkcjonują pod naszym nadzorem.  

Komu pomagamy? 

Ostanie wdrożenia to m.in. aplikacja naszych własnych rozwiązań tj. e-sklep (e-commerce), platforma B2B, uruchamianie połączeń VPN, serwerów pośredniczących do pracy zdalnej dla firm i instytucji – tych, którzy musieli przejść szybki proces digitalizacji (informatyzacji). Dla administracji publicznej również realizujemy wdrożenia: aplikacji, BIP-a (Biuletyn Informacji Publicznej), prowadzimy audyty stron i dostosowujemy je do obecnych wymogów prawnych (m.in. WCAG 2.0), świadcząc opiekę hostingową ich stron www i poczty elektronicznej.

Każdego dnia czuwamy nad szpitalami czy ośrodkami ochrony zdrowia, wdrażając teleopiekę i dbając o prawidłowe działanie systemów i oprogramowania informatycznego. Bez niego ciężko by było medykom sprawnie leczyć i poszerzać ich komfort pracy. A w konsekwencji gromadzić duże zbiory danych i prowadzić elektroniczną dokumentację medyczną. Szybki dostęp do wiedzy o przebytych chorobach czy zastosowanym leczeniu wobec pacjenta bez naszej pracy byłby niemożliwe. A proces leczenia jeszcze bardziej by się wydłużył.  

Największą naszą grupę klientów stanowi biznes – ten micro, jaki i ten średni zlokalizowany na terenie woj. podkarpackiego. Codziennie nasi wdrożeniowcy i serwisanci pomagają rozwiązywać problemy związane z oprogramowaniem i sprzętem. W dobie pandemii wiele pracy wykonujemy zdalnie – to dzięki dobrze zorganizowanej pracy i odpowiednim wdrożeniom czy instalacjom. Jednak gdy zachodzi taka konieczność, pomagamy klientom na miejscu, rozwiązując ich problemy. Z większością współpracujemy od lat. Zaufali i wybrali nas, a my im pomagamy najlepiej, jak umiemy. Nikogo nie pozostawiamy bez opieki. 

Gdzie można nas znaleźć offline i online 

Jesteśmy dostępni w 3 lokalizacjach.

  • Rzeszów (al. Rejtana 55)
  • Krosno (ul. Grodzka 12)
  • Przemyśl (ul. Asnyka 4)

Pracujemy stacjonarnie od 8 do 16, a opieka zdalna czasami przeciąga się do godzin wieczornych.

Online jesteśmy dostępni na mediach społecznościowych tj.

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Google Moja Firma
  • Twitter

Kontakt – jedno miejsce, które prawdę ci powie 

Posiadamy centralne biuro obsługi klienta, gdzie pod numerem telefonu 17 28 25 000 lub adresem e-mail bok@zetorzeszow.pl przyjmujemy zgłoszenia i udzielamy informacji.

To nasi pracownicy BOK są pierwszą linią wsparcia klienta. To oni doskonale wiedzą, do kogo przekierować kontakt, aby był on właściwie zrealizowany, kiedy wymaga specjalistycznej wiedzy. Stali klienci posiadają bezpośredni kontakt do osób prowadzących ich sprawy. 

ZETO-RZESZÓW – polski dostawca technologii informatycznych